وینکو بگوویچ: مستحق پیروزی بودیم

 این هم مصاحبه من با وبنگو که در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۷/۰۷/۸۷  نوشته ام : 

 

بعد از پایان دیدار تیم‌های پاس و راه‌آهن وینکو بگوویچ در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید این پیروزی را به بازیکنانم تبریک بگویم و باید در نظر داشته باشیم که راه‌آهن در بازی‌های بیرون از خانه خیلی خوب بازی می‌کند ولی ما با بازی خوبی که انجام دادیم هر 3 امتیاز را کسب کردیم و مستحق این نتیجه بودیم.

سرمربی تیم پاس یادآور شد: ما در هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودیم و این باعث شده بود که بچه‌ها نتوانند خیلی سر حال و شاداب بازی کنند. ما در خط میانی ضعیف عمل کردیم و نتوانستیم خوب میدان داری کنیم.

وی در خصوص بازی ضعیف مجید غلام‌نژاد گفت: مجید بازیکن بزرگی است و ملی‌پوش بودنش اتفاقی نیست، اما موفق نمی‌شود آنچه را که می‌خواهد به خوبی در زمین پیاده کند.

بگوویچ در مورد ترکیب دفاعی تیمش در ابتدای بازی گفت: شما با ترکیب و روش بازی تیم چه کار دارید، ما موقعیت‌های زیادی را در نیمه اول داشتیم که بچه‌ها نتوانستند به خوبی از آن‌ها استفاده کنند. به نظر من سیستم بازی اصلاً مهم نیست و تعداد موقعیت‌های خلق شده در نتیجه‌گیری مؤثر است. اگر بازی‌های لیورپول را نگاه کنید آن‌ها هم 1-3-2-4 بازی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد