حاشیه‌های دیدار دو تیم پاس همدان و راه‌آهن شهر ری

 این هم مطلبی است که در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۷/۰۷/۸۷ در خصوص حاشیه های بازی نوشته ام : 

·   قبل از شروع بازی تعدادی نیروی خدماتی با کفگیر و سطل مشغول جمع‌آوری آب جلوی جایگاه خبرنگاران بودند که کار آن‌ها در نوع خود جالب و دیدنی بود.

·   حضور محسن میرابی بازیکن فصل گذشته پاس در مقابل تیم سابقش نیز بسیار جالب بود که باعث تضعیف روحیه این بازیکن شده بود و باعث شد روز پر اشتباهی را پشت سر بگذارد.

·   دکتر بهروز مرادی استاندار محترم، عبدا... باعزم ناظر ارشد داوری فدراسیون فوتبال و سردار مشایخی رئیس بسیج ورزش کشور از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

·       قبل از شروع بازی تمامی بازیکنان راه‌آهن با اهدای گل به سمت نیمکت پاس رفتند.

·   خوش و بش مهرداد کریمیان با سرمربی تیم سابقش قبل از شروع بازی نیز نشان از احترام همیشگی او به اساتیدش داشت.

·   امید خورج با دریافت کارت قرمز در این دیدار از بازی مقابل استقلال که سه‌شنبه این هفته در همدان برگزار می‌شود محروم شد. هر چند امید با کارت زردی که در نیمه اول گرفت نیز سه کارته شده بود و این دیدار را از دست داده بود.

·   هدایت ممبینی داور این دیدار در اکثر لحظات بازی از صحنه‌ها دور بود و اصلاً آماده نبود به طوری که بازیکنان در چند صحنه صدای سوت او را نشیندند.

·   در حالی که در دقیقه 75 بازی 4 نفر از اعضای کادر فنی پاس کنار زمین بودند، داور چهارم به آن‌ها اعتراض کرد وینکو با عقب فراخواندن بقیه بعد از اینکه کتش را محکم روی نیمکت کوبید یک تنه لب خط ایستاد و بازیکنان را هدایت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد