سامره: فوتبالیستها برای روزهای سخت ساخته شده‌اند

مهاجم پاس همدان گفت: همه بازیکنان همقسم شده‌ایم که شرایط پاس را بهبود بخشیم و می خواهیم از همین بازی با پرسپولیس شروع کنیم.

علی سامره بعد از کش‌وقوس‌هایی فراوان در نیم‌فصل به تیم پاس همدان اضافه شد تا شاید تأثیر مثبتی در روند این تیم داشته باشد اما پاس همچنان نتیجه نمی‌گیرد.

علی سامره درباره مشکلات این تیم، شرایط حال حاضر پاس همدان و بازی با پرسپولیس صحبتهایی با خبرنگار گروه ورزش آژانس خبری روز(دی‌نا) انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

شرایط پاس بعد از تغییر و تحولات چطور است؟

در حال حاضر شرایط خوبی داریم. تغییر و تحولاتی که در تیم داشتیم باعث شد تا روند بهتری داشته باشیم. مشکلاتی در گذشته داشتیم اما قصد موشکافی ندارم و گذشته را فراموش کرده‌ایم. نمی‌خواهم در این مورد شخص خاصی را مقصر بدانم و همه چیز را به گردن او بیندازم. امیدوارم که مشکلات پاس برطرف شود و روزهای خوبی در انتظار تیم پاس باشد.

داشتن مدیر بومی مگر در موفقیت یک تیم مؤثر است؟

بومی بودن مدیر باعث بقا یا رفتن یک تیم نیست. الان در همه تیمها تلفیقی از افراد بومی و غیربومی است. ما در گذشته مشکلاتی داشتیم و ربطی به مدیر بومی یا غیربومی ندارد اما امیدوارم که بعد از این پاس بهتر نتیجه بگیرد.

قبل از شروع فصل از چند تیم اماراتی و چند تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتی اما به پاس آمدی فکر می‌کنی بتوانی در این تیم مؤثر و مفید باشی؟

فوتبالیست برای روزهای سخت ساخته شده است. بچه‌های ما توان بالایی دارند و من هم امیدوارم با گلزنی‌هایم شاهد پیروزی و امتیازهای بیشتر برای تیم پاس باشم.

بازی با پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

برای پاس این 10 بازی آخر سخت است و تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازیها نتیجه لازم را به دست آوریم. همه بازیکنان همقسم شده‌ایم که شرایط پاس را بهبود بخشیم و می خواهیم از همین بازی با پرسپولیس شروع کنیم.

پرسپولیس در بازی مقابل الاتحاد نشان داد که دفاع شکننده‌ای دارد آیا می‌توانی از این فرصت به نفع خودت و تیم پاس استفاده کنی؟

جام باشگاههای آسیا شرایط خودش دارد ضمن اینکه به نظر من پرسپولیس مقابل الاتحاد بهتر از بازیهای لیگ ظاهر شد. امیدوارم روز بازی با پرسپولیس روز خوب ما باشد و تمام تلاشم را می‌کنم که در این بازی گل بزنم.

به نظر شما تیم پاس در لیگ برتر می ماند؟

وظیفه‌مان این است که همه تلاشمان را برای بقای پاس در لیگ برتر به کار بگیریم.

فکر می‌کنی علی دایی با پرسپولیس بتواند در جام باشگاههای آسیا موفق ظاهر شود؟

فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم که علی دایی با پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و در جام باشگاههای آسیا موفق ظاهر شوند.

استقلال مقابل السد به یک تساوی یک بر یک دست یافت و خیلی‌ها معتقد بودند که استقلال ترسو بازی کرد.

من این بازی را کامل ندیدم اما دقایقی را که نگاه کردم احساس کردم محتاط بازی می‌کنند البته جام باشگاههای آسیا شرایط خاص خودش را دارد ضمن اینکه این اولین بازی آنها بود و امیدوارم در ادامه موفق شوند.

متأسفانه شاهد برخورد فیزیکی یک لیدر با علی دایی بودیم در این خصوص چه نظری داری؟

نه در فوتبال که در هیچ جای دیگر نباید بی‌اخلاقی صورت گیرد. اصلا کار پسندیده‌ای نبود. احترام بزرگتر در هر شرایط واجب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد