خستگی و کمبود مهره مشکلات عمده دایی برای دوئل با یاوری؛

پرسپولیس بدون مهاجم و دروازه بان مقابل پاس همدان 

پرسپولیس بعد از شکست مقابل الاتحاد در نخستین گام آسیایی اش حالا در فاصله بسیار کوتاهی باید در همدان مقابل تیم ته جدولی پاس قرار بگیرد؛ تیمی که در 4 بازی آخرش شکست خورده و بعد از تغییر و تحولاتی که در این باشگاه صورت گرفته انگیزه فوق العاده ای برای شکست پرسپولیس در خانه اش دارد. 

به نظر می رسد علی دایی به غیر از ریکاوری روانی تیمش بعد از شکست به تیم عربستانی برای امتیاز گرفتن در همدان باید در دو بعد روی تیمش کار کند و به اتفاقات دو روز آینده امیدوار بماند. 

اعضای تیم پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی با الاتحاد راهی خانه خدا شده و حج عمره را به جا آوردند؛ زیارت بامدادی پرسپولیسی ها به علاوه سفر به جده و سپس بازگشت به تهران فرصت استراحت را از بازیکنان این تیم گرفت بطوری که روز پنجشنبه آنها فقط یک ساعت خوابیدند.
امروز هم دایی همه شاگردانش را به ورزشگاه درفشی فر کشاند تا بازیکنان فرصتی برای استراحت نداشته باشند. 

هرچند عصر امروز نفرات اصلی که مقابل الاتحاد بازی کرده بودند فقط در محل حاضر شدند اما خستگی در چهره و ساق های آنها مشهود بود. 

پرسپولیس فردا (شنبه) تنها جلسه تمرینش را برای بازی با پاس انجام می دهد و دایی امیدوار است از میزان خستگی نفراتش کاسته شود. 

در عین حال سفر 5-6 ساعته تا همدان که قرار است با اتوبوس انجام شود نیز می تواند این خستگی را تشدید کند.
اما مشکل دوم که می تواند برای دایی در همدان مشکل ساز شود؛ تعدد نفرات مصدوم و محروم خواهد بود؛ بطوری که پرسپولیس درون دروازه و خط حمله با مشکل کمبود بازیکن روبروست. 

بعد از محرومیت علیرضا حقیقی که فعلا تا اطلاع ثانوی برقرار است، رحمان احمدی نیز از ناحیه کشاله ران مصدوم شده و بعد از تمرین روز یکشنبه مشخص می شود که به دیدار با پاس خواهد رسید یا نه.
چنانچه احمدی هم نتواند در همدان بازی کند، دایی مجبور است به مسعود داستانی گلر جوان و کوچک اندامش در این بازی حساس میدان دهد. 

در خط میانی تیاگو محروم است اما بادامکی و آقازمانی می توانند جانشین او شوند و در این پست کمبودی دیده نمی شود.  

اما در خط حمله بعد از مصدومیت دوباره وحید هاشمیان از ناحیه زانو و محرومیت غلامرضا رضایی، پزسپولیس بشدت با کمبود بازیکن روبروست.
اشپیتیم آرفی تازه نرم دوی را آغاز کرده و در تمرین عصر جمعه هم فقط بیست دقیقه روی چمن پوشیده از برف درفشی فر دوید. 

جالب اینکه سعید حلافی مهاجم جوان سرخ ها هم تازه از کمند مصدومیت رهایی یافته و هنوز شرایط بازی را ندارد. 

با این حساب دایی به غیر از هادی نوروزی مهاجم دیگری در اختیار ندارد و احتمالا مجبور است برای گوش راست و چپ به مجتبی زارع و امیر حسین فشنگچی که در دو بازی اخیر تیمسش نیمکت نشین بوده اعتماد کند.
آیا دایی با این کمبودها و مشکلات می تواند از سد پاس با انگیزه و محمود یاوری که دنبال اثبات شایستگی هایش می گردد بگذرد؟ 

یادمان نرود سال گذشته این محمود یاوری بود که با شاهین بوشهر به تیم دایی 4 گل زد. 

در این میان شاید تنها اتفاق خوب برای دایی آماده شدن علیرضا محمد برای این بازی است تا بعد از 5 مسابقه، بار دیگر مدافع راست اصلی اش را درون میدان ببیند؛ غیبتی که حداقل در مصاف بزرگ با الاتحاد به چشم آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد