بومی‌ها بهتر می‌توانند مدیریت کنند؛

یاوری: سلیقه ام با ملاحی یکی نبود 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: من با ملاحی با هم سلیقه نبودم و روش کارمان با هم یکی نبود.

محمود یاوری اظهارکرد: درفوتبال هر آن اتفاقی می‌افتد و حادثه‌ای رخ می‌دهد که برخی مواقع آن قدر سریع است که انسان گیج می‌شود. به دلیل برخی مسایل که دیگر نمی‌خواهم درباره آن‌ها حرف بزنم، سلیقه و روش من با سردار ملاحی نمی‌خواند، ایشان هم استعفا دادند و مسئله خاصی اتفاق نیفتاده است.

وی همچنین ادامه داد: سردار ملاحی بنا به مصلحت اندیشی خود استعفا دادند و هیئت مدیره هم به دلیل ملاحظاتی که در نظر داشتند استعفای ایشان را پذیرفتند و سپس به من پیغام دادند که در نشست هیئت مدیره شرکت کنم که در آنجا از من خواسته شد به تیم بازگردم.

یاوری افزود: در جلسه هیئت مدیره با هم توافق تازه‌ای کردیم و قرار شد هر کسی کار خودش را انجام دهد. من هم به عنوان مربی کارم را انجام می‌دهم، هم به خاطر نام پاس و هم به خاطر مردم همدان مسولیت تیم را بار دیگر به عهده گرفتم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در ادامه با بیان اینکه در تمرین دوشنبه تعداد زیادی خبرنگار در ورزشگاه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: از حضور خبرنگاران در محل تمرین تیم خوشحالم و خوشحالم که از این پس از حمایت همه رسانه‌های محلی برخوردار خواهیم شد.

وی درباره سرپرست جدید باشگاه پاس هم گفت: آقای صوفی از مدیران خوب بومی منطقه هستند که با تجربه‌شان می‌توانند به تیم کمک کنند. من هم آمده‌ام تا نتیجه زحمتی که در دو ماه گذشته کشیده‌ایم بگیریم. البته سردار ملاحی هم خیلی زحمت کشیدند و قطعا موفقیت تیم ایشان را هم خوشحال می‌کند.

یاوری در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا از قبل می‌دانسته است که ملاحی استعفا خواهد کرد و صوفی جانشین او خواهد شد، با اشاره به گفت‌وگوی پیشین‌اش که در آن از مهندس صوفی تمجید کرده بود، تصریح کرد: من اصولا اعتقادم بر این است که مدیران بومی بهتر می‌توانند عمل کنند. مسلما اگر در حال حاضر یک مربی همدانی با تجربه هم وجود داشت که می‌توانست سرمربی پاس شود از من بهتر کار می‌کرد، به هر حال مردم به سمت مدیران بومی بیشتر گرایش دارند و علاقه همشهری بودن باعث نادیده گرفتن بسیاری از ایرادها می‌شود. درباره آمدن آقای صوفی هم باید بگویم من فقط نظر شخصی‌ام را دادم که همین اتفاق هم افتاد.

یاوری همچنین افزود: به عنوان نمونه ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان را ببینید که چگونه از امکانات شهر و مدیران اصفهان برای باشگاه‌اش بهره می‌برد، یا وقتی که آقای اولیایی مدیرعامل پاس همدان بود استاندار وقت همدان از تیم حمایت می‌کرد و حالا هم که مهندس صوفی سرپرست شده است استاندار از تیم حمایت می‌کند. این مسایل به دلیل بومی بودن این دو فرد است، وگرنه سردار ملاحی مدیرلایقی است که در محل‌های بسیاری از جمله در نیروی انتظامی مدیریت کرده است.

یاوری در پایان با اشاره به گفت‌وگوی پیشین‌اش با ایسنا که دوشنبه شب دربرنامه تلویزیونی نود به آن پرداخته شد، توضیح داد: در آن گفت و گو من لفظ "کلمات رکیک" را به کار بردم ولی پس از آن از خبرنگار خواستم آن را در خبر نیاورد، چرا که درآن لحظه از روی عصبانیت حرف زده بودم ولی آن در خبر آمده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد