صوفی پیشنهاد من بود؛

استاندار همدان: تغییرات در فوتبال طبیعی است

علی ثففی  

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: تغییرات در فوتبال امری طبیعی است و در همین راستا صوفی را من به هیئت مدیره پیشنهاد کردم که سایر اعضاء نیز پذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم رضا پیریایی شب گذشته در مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه پاس همدان در جمع خبرنگاران و بازیکنان تیم پاس، افزود: من مسئولیت این انتخاب را  می پذیرم، البته صوفی هم باید بیشتر وقتش را به باشگاه پاس اختصاص دهد و خودم نیز از این به بعد بیشتر نظارت میکنم.

وی ادامه داد: به رغم مسئولیت، شاید من خیلی نقشی در پاس نداشته باشم اما اطمینان دارم که پاس با وجود بازیکنان با استعداد، مربی با تجربه و سرپرست جوانی که در زمان تصدی اش در هیئت فوتبال، وضعیت فوتبال همدان ارتقاء پیدا کرده و عنوان شهر فوتبال را به خود اختصاص داد، می تواند به جایگاه واقعی اش باز گردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان خطاب به بازیکنان این تیم، گفت: رقابت در جدول حساس است و اگر نتیجه مسابقات معادل بازی زیبایی که ارائه می دهید بشود، نه تنها تیم سقوط نخواهد کرد، بلکه جایگاه مناسبی نیز در جدول پیدا خواهد کرد.

پیریایی تصریح کرد: من، صوفی و افتخاری، نقش تدارکات یاوری را داریم، چرا که تیم باید در این ده هفته نتیجه بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در آخرین جلسه هیئت مدیره که در ساعت 7 صبح دوشنبه برگزار شد، من به خودم، حاجی بابایی، افتخاری و سایرین گفتم که هیچ کس نباید در بحث فنی وارد شود و فقط یاوری می تواند در این زمینه نظر دهد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تراز مالی سال 89 پاس از همه سالهای قبل بیشتر بوده، اذعان داشت: پرداختی های صورت گرفته به پاس قابل ارائه است که بر بالاتر بودن میزان آن نسبت به سالهای قبل، دلالت دارد.

پیریایی در خصوص قطعی شدن انتخاب مدیرعامل باشگاه پاس، گفت: بعداً و بر اساس عملکرد صوفی در این باره تصمیم می گیریم که کسی دیگر مدیرعامل شود یا خود ایشان.

وی با تقدیر از تلاش های مرادی، استاندار سابق همدان، اظهار داشت: با اینکه بیش از یک سال از حضور من در استان می گذرد، همواره در خصوص مرادی در همه محافل ذکر خیر او را کرده ام.

رئیس مجمع باشگاه پاس با اشاره به نظم و جدیت ملاحی در کار، تصریح کرد: برخی اوقات تغییرات در فوتبال باید اتفاق بیافتد و این امری کامل طبیعی است، چون نتیجه هفتگی ثبت شده و نتایج حاصله جمع بندی می شود.

وی ادامه داد: ای کاش نتایج امور اجرایی و اداری استان نیز، مثل فوتبال بود و هفتگی ارزیابی ها صورت می گرفت.

پیریایی با بیان اینکه در این مدت خیلی تحت فشار بوده، یادآور شد: شاید برخی از رسانه ها در شرایط بد تیم، پا را از گلیمشان فراتر گذاشته باشند که اشکالی ندارد، اما نمی گذاریم هر کسی هتاکی کند.

وی خاطر نشان کرد: هر کس به گذشته برگردد، حاشیه سازی کرده و نه برگشت به گذشته داریم و نه انتقاد از گذشته.

استاندار همدان با تاکید بر شایستگی همدان جهت انتقال پاس به این شهر گفت: مرغوبترین انتقال به همدان صورت گرفته که نشانه لیاقت همدان بوده است، چرا که سابقه پاس در فوتبال کشور مشخص است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در معارفه های بسیاری از مدیران استان، به سبب مشغله های زیاد حضور نمی یابد، اظهار داشت: باشگاه پاس به حدی برای من اهمیت دارد که در مراسم معارفه سرپرست آن حاضر شده ام.

پیریایی در خاتمه با تشکر از حاجی بابایی به پاس حضور در هیئت مدیره پاس، اذعان داشت: حاجی بابایی بهترین مشاور برای من بوده است. 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد