با انداختن تقصیرات شکست بر سر یک بازیکن؛

ملاحی به بازیکن جوانش گفت تو بچه اولیایی هستی! 

گرچه شکست تیم پاس در لیگ برتر یک امر عادی شده از بس که تکرار شده، اما خب تداوم ناکامی های پاس برای مدیرعامل این باشگاه آنقدر گران تمام شد که بتواند در پایان بازی همه تقصیرات این شکست را بر گردن یک بازیکن جوان و بیست ساله بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، در پایان بازی تیم های پاس همدان و سایپای کرج، مدیرعامل باشگاه پاس که به شدت از وضعیت موجود عصبانی بود، با داد و بیداد بر سر وحید علی آبادی بازیکن جوان و تنها بازیکن فعلی همدانی تیم پاس داد و بیداد کرده و این بازیکن جوان را مقصر اصلی شکست قلمداد کرده و خطاب به او گفته که تو بازیکن و بچه اولیائی (مدیرعامل قبلی باشگاه پاس) هستی و عمدا یک موقعیت گل را خراب کردی که ما نتیجه نگیریم تا تو بتوانی دینت را به اولیائی ادا کنی...

البته این اولین بار نیست که مدیرعامل باشگاه پاس تقصیرات شکست تیمش را بر گردن یک بازیکن می اندازد و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود.  

همین چندی پیش بود که سردار ملاحی با یک مصاحبه رسمی مهدی اسلامی دروازه بان دوم تیمش را عامل اصلی سقوط این تیم به رده های پائینی جدول دانست و قبل از آن هم وضعیت مشابه علی آبادی را برای یک هافبک دیگر این تیم به نام روزبه شاه علیدوست پدید آورده بود.  

همچنین برخی دیگر از بازیکنان تیم پاس مثل قباخلو، هادی رمضانی، عابدی نژاد و..... هم از الطاف مدیرعاملشان بی بهره نمانده بودند.  

 

لینک منبع خبر

نظرات 3 + ارسال نظر
همدانی 1389/12/08 ساعت 01:14

هوووووووووووووووووووو مواظب حرف زدنت باش یاروووو چی فکر کردییییییی خیال کردی این حرفت بی جواب میمونه هر چی بچه های همدان هیچی نمیگم پرو تر شدی آره به وحید ما چیکار داری حق تو رو خدا مدیریت ژشت کوهیت گند زدی به همه چیز تو بازی اگه تا بازی پرسپولیس رفتی که رفتی نری با لگد میندازیمت از همدان بیرون .. از مدیر سایت میخوام اینو اوکی کنه چشماشو باز کنه این مدیر با شعور

داغیبی 1389/12/08 ساعت 14:43

بابا اینکه واقعا بچه است !
حالا بچه کی مهم نیست!
تو چرا از پیامبری و کیانی مثل ۲تا بچه همایت میکنی؟
اونارم بچه اند؟

زنبورخان 1389/12/09 ساعت 02:01

آهای پیرسگ دیگه روت رو زیاد نکن
به خدا همین هزا نری هم که بازیهای پاس رو میان ورزشگاه نگاه می کنن به خاطر همین وحید میان

چیه این بازیکن بهتون درصد نداده که اینطوری دارین خرابش میکنین و تهمت میزنین
شما اگه راست میگید بریناین حرفها رو خیرخواه و محبی بزنید تا رسواتون کن و بگن که چطوی سال قبل تیم رو حفظ کردین تا نیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد